Leda Spa to wyjątkowy hotel dla osób powyżej 16 lat, położony 380 metrów od Morza Bałtyckiego.Oferuje on przestronne, klimatyzowane pokoje. Wyposażenie obejmuje telewizorem LCD z dostępem do kanałów satelitarnych. Na miejscu Goście mogą bezpłatnie korzystać z WiFi. Podczas pobytu Goście mogą zrelaksować się w luksusowym spa. Wszystkie pokoje są nowocześnie urządzone i zostały wyposażone w minibar. Do dyspozycji Gości jest również wygodna część wypoczynkowa oraz sejf. W obiekcie zapewniono szlafroki dla Gości. Na terenie obiektu działają 2 restauracje. Codziennie o poranku w eleganckiej restauracji bufetowej jest serwowane śniadanie w formie bufetu. Restauracja La Maison zaprasza z kolei na dania kuchni śródziemnomorskiej i francuskiej do wyboru z karty. Bar w holu oferuje szeroki wybór pysznych deserów oraz słodyczy. W wolnej chwili Goście mogą zrelaksować się w dwupiętrowym centrum odnowy biologicznej z krytym basenem, grotą solną, 3 saunami oraz strefą relaksu. Goście mogą korzystać również z eleganckiej wanny z hydromasażem oraz solarium. Personel całodobowej recepcji służy pomocą w organizacji transferu i w korzystaniu z przechowalni bagażu.
Udogodnienia w obiekcie
Wyposażenie hotelu
Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa
Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych
Pokoje są dezynfekowane między pobytami
Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości
W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego
Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości
Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne
W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk
Płatności bezgotówkowe są możliwe
Zasady dystansu społecznego są przestrzegane
Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach
Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu